English
Eurasian Journal of Educational Research
Print ISSN: 1302-597X & e-ISSN: 2528-8911

Amacı ve Kapsamı

Ani Yayıncılığın akademik bir dergisi olan EJER, ilk kez 2000 yılında yayınlanmıştır. Dergi eğitim alanındaki politikalar ve uygulamalarla ilgili oldukça kaliteli araştırmaları ve tartışma yazılarını yayınlamaktadır.

Dergi, akademisyenlerin, araştırmacıların, araştırmalarını yayınlamak isteyenlerin, eğitim politikalarına yön verenlerin ve uygulayıcıların dikkatle izledigi bir dergidir. EJER, özellikle ögretmenler, danışmanlar, yönetici ve deneticiler, program tasarımcıları, egitim politikacıları ve egitim araştırmacıları tarafından gelecegin egitim sistemlerini oluşturmada oldukça degerli bir kaynaktır.

EJER, egitimin çok çeşitli alanlarında nitel ya da nicel yöntemler kullanılarak gerçekleçtirilmiş araştırmaları yayınlamaktadır. Derginin temel amacı; okul öncesi, ilkögretim, ortaögretim, yüksekögretimde ve yetişkin egitiminde ögrenmeyi artırmak, egitim süreçlerinin ve çıktılarının iyileştirilmesine katkıda bulunmak şeklinde ifade edilebilir.

EJER?de program degerlendirmeden yaratıcı yazmaya, müzik ögretmenlerinin egitiminden çoklu zeka kuramına, mesleki rehberlikten çevre egitimine uzanan yelpazede çok farklı konuları içeren araştırmalar yayınlanmııtır.